Even voorstellen…

IMG_2670Hallo allemaal,

Mijn naam is Emma en ik ben een 22-jarige student Pedagogisch Management Kinderopvang aan het Fontys. Op dit moment ben ik al volop bezig met mijn derde jaar waarin wij worden geprikkeld door onze docent Interculturele Pedagogiek. Verder nadenken over: “Hoe voeden we kinderen op?” en “Hoe pakken we dit aan in de steeds weer veranderende omgeving?” Wat houdt mij bezig binnen deze twee onderwerpen en wat voegt dit uiteindelijk toe aan de volgende vraag: “Wat kan en wil ik doen en betekenen als professional, waar draag ik aan bij?”

Hierover ga ik (hardop) nadenken en schrijven om gedachten en inzichten te kunnen delen. Hoe denken jullie als lezer hierover en wat vinden jullie zelf hiervan? Wat zegt de omgeving? De maatschappij? Hoe kijk jij naar onderwerpen als diversiteit, (sociale) media en politiek met betrekking tot opvoeding en ondernemen? Welke thema’s spreken jou en mij aan en hoe kijken wij hiernaar?

In mijn blog wil ik mijn mening met jullie delen met betrekking tot verschillende (nieuws) kwesties en vraagstukken. Mijn mening hoeft echter niet die van jou te zijn. Laat mij daarom ook weten wat je vindt. Sta open voor elkaars mening en ga hierover in discussie.

Plaats een reactie